16 april 2015

Ethnic

Idag sitter jag och skapar mönster som jag ska sätta upp i sovrummet. Tanken var först att sätta upp en hylla på väggen ovanför sänggaveln men konsolerna färgade av sig på den vita väggen så jag skippade den idén. Nu är tanken att jag ska sätta upp tavlor där i stället. Tavlorna ska passa in i stilen men också handla om mig och Martin är tanken. Så jag ska se vad jag får ihop i slutändan.

Sen känns det så skönt för jag har börjat rida igen. Jag är inte någon atletisk person men att rida är helt underbart! Jag har roligt och får träning på köpet. Kan inte bli bättre.
Så igår var jag på Gekås och köpte mig ett par nya ridbyxor och strumpor. Tyvärr fanns bara helskodda byxor i min storlek (jag är av den lite kurvigare modellen). Vad jag minns så gillade jag inte att rida med helskodda byxor när jag var mindre men jag får prova och se om jag tycker om det nu. Man kan ju ändra sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar