13 april 2015

Balcony

Det var ett jävla tag sedan jag skrev här! Har funderat ett tag på att börja skriva här lite oftare men vet inte hur det kommer bli med det. Haha. Men idag är en strålande dag och jag vill visa upp hur långt mina små växter har kommit på balkongen! Känner mig lite stolt! Det är inte länge jag har haft ett blom- och växtintresse men jag måste säga att det är superkul! Se allt växa och bli större och i år hoppas jag att jag får lite frukt att skörda. Det är väldigt rogivande att gå bland allt grönt och det behöver inte ta jättemycket tid om man inte vill.

Här är en del av vad som växter på balkongen. Uppifrån och ner:

Lavendel
Avocado
Jamaicansk peppar (vet inte namnet)
Luktärt
Körsbärstomat
Krasse
Persilja, Gräslök, Basilika och Dill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar